Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Nowa polityka prywatności i plików Cookies w sklepie Avon.biz.pl ... przeczytaj
Avon.biz.pl Strona główna Logowanie | Rejestracja | Kontakt
 
koszyk jest pusty

Koszty wysyłki

Koszty wysyłki
Wysokość opłat za przesyłkę zależna jest od wariantu zapłaty za produkt oraz wysokości zamówienia. Koszty przesyłki ponosi klient.

 Cennik ważny od dnia 10.11.2015

sposób wysyłki sposób płatności wart. zakupów:
do 120,00 zł
wart. zakupów:
od 120,01 do 250,00 zł
wart. zakupów:
od 250,01 zł
paczka priorytetowa
(Poczta Polska)
przedpłata na konto
płatność mTransfer
platność on-line
10,00 zł 0,00 zł 0,00 zł
Paczkomat 24/7
(InPost)
przedpłata na konto
płatność mTransfer
platność on-line
8,50 zł 0,00 zł 0,00 zł
przesyłka pobraniowa
(Poczta Polska)
opłata przy odbiorze paczki 15,00 zł
dowóz na terenie miasta Łódź przedpłata na konto
płatność mTransfer
platność on-line
płatność przy odbiorze
Gratis
dla zamówień o wartości powyżej 20 zl
po wcześniejszym ustaleniu
paczka zagraniczna
(Poczta Polska)
przedpłata na konto
płatność mTransfer
platność on-line
82,00 zł
przesyłka kurierska przedpłata na konto
płatność mTransfer
platność on-line
15,00 zł

Okresowo mogą pojawiać się promocyjne koszty wysyłki.

Przesyłka pobraniowa - oznacza płatność listonoszowi przy odbiorze przesyłki
Przedpłata na konto - oznacza wpłacenie całej kwoty z góry na konto bankowe sklepu
Płatność on-line - oznacza wpłacenia całej kwoty z góry za pomocą serwisów płatności on-line w Internecie: DotPay.pl lub Transferuj.pl
Płatność mTransfer - oznacza wpłacenie całej kwoty z góry na konto bankowe sklepu w mBanku
Płatność transferuj.pl - oznacza opłacenie kwoty za pomocą kanału bezpiecznych płatności transferuj.pl
Dowóz na terenie miasta Łódź - oznacza dostarczenie kosmetyków na terenie Łodzi przez pracownika naszego sklepu, opłata za zamówienie może być wykonana przy dostarczeniu zamówienia lub z góry przelewem na konto

Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.



W razie nie otrzymania paczki lub awiza w ciągu 3 dni roboczych od dnia wysyłki (informujemy o tym mailowo) o kontakt mailowy z administratorem sklepu. Przekażemy wówczas numer nadania przesyłki w celu sprawdzenia w swoim urzędem pocztowym, czy paczki nie ma już na poczcie.


Termin realizacji i czas dostawy

Termin otrzymania paczki = termin realizacji zamówienia + czas dostawy

Termin realizacji zamówienia: termin realizacji to 3-4 dni robocz4 (maksymalnie może się wydłużyć do 10 dni).

Czas dostawy: Wszystkie paczki wysyłamy Pocztą Polską priorytetem. Poczta Polska dostarcza 90 % przesyłek priorytetowych na drugi dzień.

Jeżeli zależy Ci na szybkiej wysyłce to zapytaj nas na kiedy możemy zrealizować zamówienie na konkretne kosmetyki.

 

NIEODEBRANIE ZAMÓWIONEJ PRZESYŁKI:

W myśl Ustawy Kodeks Cywilny (Dz. U. z dnia 18 maja 1964 r.) z późniejszymi zmianami, Art. 535, Art. 544, Art. 548, Kupujący zobowiązuje się do odebrania zamówionych rzeczy i opłacenia kosztów transportu, a w przypadku niepodjęcia przesyłki także kosztów przesyłki zwrotnej.

W myśl ustawy Wirtualna Konsultantka AVON w chwili wysyłki zobowiązuje się przenieść prawa i wydaje rzeczy kupującemu, a kupujący - klieny zobowiązuje się zapłacić cenę i odebrać zamówione rzeczy. Z chwilą wydania rzeczy sprzedanej przechodzą na kupującego korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy

.

Opinie o nas
Sklep Avon.biz.pl - opinie klientów

Opineo Avon.biz.pl

Kontakt

Telefon do Avonbiz.pl +48 500 472 469
Mail do Avon.biz.pl konsultantka@avon.biz.pl
Godziny pracy: pn-pt 9:00-17:00
Sklep Avon.biz.pl
Marysińska 45 lok 12 91-850 Łódź